Všeobecné obchodní a storno podmínky
(dále jen „podmínky“) Treat Wolfdogs Academy (dále jen „TWA“) upravují vzájemný smluvní
vztah mezi provozovatelem TWA, kterým je MPJ Advance s.r.o. (dále jen „provozovatel“) a jeho
klienty.
Klientem je fyzická nebo právnická osoba, která v TWA jako objednatel objednává (dále jen
„klient“).
TWA je výukový a tréninkový prostor na adrese Drachkov 19, Bystřice, 257 51, Česká republika, případně
jiný prostor v ČR pro tyto účely zajištěný (dále jen „prostor“).
Službami provozovatele jsou výcvik a trénink zvířat, školení, semináře a přeprava zvířat, včetně doprovodu
(dále jen „akce“) a s tím spojené služby poskytované provozovatelem nebo smluvními partnery.
Přesnou specifikaci obdrží klient ke konkrétní službě a její rezervaci.
I. Rezervace akce
- Rezervovat akci lze následovně:
- a) prostřednictvím rezervačního formuláře umístěného na internetových stránkách Treat Wolfdogs Academy: https://www.twa.cz/
- b) prostřednictvím rezervačního formuláře umístěného na facebookových stránkách Treat Wolfdogs Academy https://www.facebook.com/TWAcesta
- Odesláním rezervačního formuláře klient potvrzuje svůj zájem o akci TWA. Dokud není rezervace potvrzena ze strany provozovatele, není pro provozovatele závazná.
- Provozovatel potvrdí rezervaci prostřednictvím emailu odeslaného na emailovou adresu klienta, uvedenou při rezervaci (dále jen „potvrzená rezervace“).
- Pro akceptaci rezervace je provozovatel oprávněn požadovat zaplacení zálohové platby až do výše 100% předpokládané ceny za akci (dále jen „rezervační poplatek“). Do okamžiku úhrady rezervačního poplatku není rezervace pro provozovatele závazná. Podrobnosti k úhradě rezervačního poplatku jsou klientovi poskytnuty prostřednictvím emailu odeslaného na emailovou adresu klienta, uvedenou při rezervaci.
- Potvrzením rezervace ze strany provozovatele, resp. úhradou rezervačního poplatku v případě požadavku na jeho úhradu, vzniká mezi klientem a provozovatelem smlouva o poskytnutí služeb, která se řídí potvrzenou rezervací, těmito podmínkami a obecnými právními předpisy, zejména zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
II. Cena akce a její úhrada
- Cena akce a s tím souvisejících služeb poskytnutých klientovi provozovatelem (dále jen „cena akce“) se řídí ceníkem provozovatele a potvrzenou rezervací.
- Úhrada ceny akce je možná pouze bankovním převodem na základě faktury.
- Klient hradí cenu akce dle podmínek v potvrzení rezervace a dále dle případných dalších objednaných a klientovi poskytnutých služeb.
- Cena akce je splatná v okamžiku ukončení a vystavení vyúčtování ze strany provozovatele. Není-li ve vyúčtování stanoveno jinak, je cena akce splatná okamžikem vystavení vyúčtování a předání klientovi na místě.
III. Storno rezervace
- Klient má právo kdykoliv akci zrušit, tj. odstoupit od potvrzené rezervace za podmínek uvedených v tomto článku.
- Odstoupení ze strany klienta (dále jen „storno“) musí být provedeno písemnou formou a prokazatelně doručeno provozovateli. Storno podmínky se vztahují na zrušení rezervace akce a ostatních služeb ze strany klienta. Storno poplatek se účtuje z důvodu nevyužité rezervace kapacity.
- Za změnu osoby klienta se neúčtuje žádný poplatek.
-
Zruší-li klient rezervaci:
- a) Více než 30 dní přede dnem akce, nehradí žádný storno poplatek, a v případě úhrady rezervačního poplatku je mu rezervační poplatek vrácen;
- b) V období mezi 30 až 16 dnem přede dnem akce, hradí provozovateli storno poplatek ve výši 50% z celkové předpokládané ceny akce dle potvrzené rezervace;
- c) V období mezi 15 dnem až dnem akce činí storno poplatek 100% z celkové předpokládané ceny akce dle potvrzené rezervace.
- V případě, že klient nezahájí akci, činí storno poplatek 100% z celkové předpokládané ceny akce dle potvrzené rezervace.
- Složený rezervační poplatek se vrací klientovi do 14 dnů ode dne písemného odstoupení od rezervace, a to převodem na bankovní účet klienta, ze kterého klient provedl platbu rezervačního poplatku.
- V případě, že klient přeruší akci z jiných důvodů, než jsou uvedeny v čl. V., je povinen uhradit 100% z celkové předpokládané ceny akce dle potvrzené rezervace, nedohodnou-li se smluvní strany v konkrétním případě jinak.
IV. Odstoupení provozovatele od smlouvy
- Provozovatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy o akci v případech, kdy klient v době akce poruší zákonné předpisy ČR, nerespektuje a závažně porušuje tuto smlouvu, odmítá se řídit oprávněnými požadavky a pokyny provozovatele, slovně napadá zástupce provozovatele, poškozuje majetek na akcích a svým chováním omezuje práva provozovatele či dalších účastníků akce.
- V případech stanovených v odst. 1 propadá klientem uhrazený rezervační poplatek ve prospěch provozovatele, jako smluvní pokuta. Klient je zároveň povinen uhradit provozovateli vzniklou škodu.
V. Reklamace služeb a odstoupení klienta
- V případě reklamace je klient povinen uplatnit své požadavky na závady bez zbytečného odkladu přímo u provozovatele v době a místě konání akce, nejlépe při nástupu na akci a využívání služeb tak, aby mohly být odstraněny ještě na místě. Pokud toto není možné, sepíše s provozovatelem písemnou reklamaci, která se sepisuje ve dvou vyhotoveních (1 pro provozovatele a 1 pro klienta) a musí být podepsána jak klientem, tak provozovatelem. Tato písemná reklamace je podkladem pro řešení reklamace.
- Klient bere na vědomí, že pokud nebude reklamace podána okamžitě nebo ihned, jak je to ze strany provozovatele a klienta možné, zmenšuje se nebo zaniká nárok klienta na náhradu později vzniklých škod, kterým by mohl včasným podáním zabránit. Na akci se za předmět reklamace nepovažují škody a majetkové nebo nemajetkové újmy, které vznikly klientovou vinou anebo spoluvinou.
VI. Závěrečná ustanovení
- Jestliže nastanou mimořádné okolnosti a okolnosti v důsledku tzv. „vyšší moci“, může provozovatel akci zrušit, nebo po dohodě s klientem změnit (termín, cenu). V takovém případě má klient vždy právo odstoupit od potvrzené rezervace. Pokud akce již začala, má provozovatel právo na úhradu doposud poskytnutých služeb.
Tyto podmínky jsou platné a účinné od 1. 10. 2022